پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۹۷۳۶ مورد

چهارشنبه ٢٤ دی ١٣٩٣ ساعت ١٤:٣ ب.ظ   ( بازدید : 566 نفر )

درخواست مجوز کانون موسیقی و سرود اردوی راهیان نور نامگذاری اماکن عمومی دانشگاه کمیته پژوهش های فرهنگی اردوی قم-جمکران کارکنان

جناب آقای دکتر بیباک دبیر شورای فرهنگی دانشگاه از حضور به موقع اعضاء در جلسه و مصوب شدن برگزاری منظم و ماهیانه شورای فرهنگی بعد از هیئت رئیسه تشکر و قدردانی نمودند سپس موضوعات قابل طرح در جلسه را به ترتیب ذیل بیان نمودند:

  1. درخواست مجوز کانون موسیقی و سرود
  2. اردوی راهیان نور
  3. نامگذاری اماکن عمومی دانشگاه
  4. کمیته پژوهش های فرهنگی
  5. اردوی قم-جمکران کارکنان

در ادامه یکی از دانشجویان درخواست کننده کانون موسیقی و سرود به بیان دیدگاه و اهداف کانون موسیفی پرداختند و بعد از بحث و تبادل نظر کلیه اعضاء حاضر در جلسه با مجوز کانون موسیقی و سرود با شرایط ذیل موافقت گردید:

  1. مقرر گردید کانون فقط مجوز ورود و نگهداری آلات موسیقی سنتی را به دانشگاه دارد و اداره فوق برنامه به این امر نظارت نماید.
  2. مقرر گردید اساتید مدعو جهت تدریس موسیقی با هماهنگی اداره فوق برنامه باشد.
  3. مقرر گردید روزهای مشخصی از هفته جهت حضور خانمها بطور مجزا مشخص شود.

در ادامه نامگذاری اماکن عمومی دانشگاه مطرح شد که مقرر گردید با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در 27 آذر در کلیه مراکز استانها با حضور دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و درخواست نامگذاری اماکن عمومی دانشگاهها به نام شهدای دانشجو مقرر گردید
در محیط های آموزشی جهت نامگذاری اماکن عمومی ( سالن ، آمفی تئاتر ) جدید از شهدای دانشجو جهت نامگذاری استفاده گردد. در سایر محیط ( سایر معاونتها ) از شهدای کارکنان و بزرگان علمی استفاده گردد.

در خصوص کمیته پژوهش های فرهنگی با توجه به اعلام اولویتهای پژوهشی فرهنگی توسط بخش های مختلف دانشگاه و جمع بندی
این اولویت ها و همچنین طراحی پروپوزال فرهنگی مقرر شد کلیه اعضاء هیئت علمی ، کارکنان و دانشجویان بر اساس اولویتهای مشخص شده فرهنگی پروپوزال طراحی شده را از معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دریافت و موضوعات مورد نظر را به کارشناس مربوطه سرکار خانم بختیاری تحویل و بعد از تائید اولیه و داوری به شورای پژوهشی دانشگاه ارسال گردد.

در خصوص اردوی راهیان نور با توجه به برگزاری این اردو در سنوات گذشته مقرر گردید مبلغ دریافتی از دانشجو 25.000 تومان باشد و معاونت فرهنگی و دانشجویی مقدمات استفاده از قطار جهت ایمنی بیشتر و اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب را فراهم نماید.

در نهایت اردوی قم جمکران جهت همکاران محترم کلیه واحدها مطرح شد و توجه به نشاط معنوی همکاران و با عنایت به محاسبه هزینه های اعزام هر نفر به قم و جمکران 160.000 هزار تومان مقرر گردید کارکنان محترم مبلغ 80.000 هزار تومان جهت اعزام پرداخت نمایند


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.