پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۳۷۶۷ مورد


با هدف بهره گیری از افکار و دیدگاه های دانشگاهیان و فراهم شدن بستری برای تبادل نظر و گفتگو در فضای مجازی، تالار گفتمان در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه اندازی شد.

مسئول  انفورماتیک و روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه  تالار گفتگو با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تبادل اطلاعات علمی ، آموزشی ، فرهنگی اجتماعی ، ورزشی و ... اساتید ، دانشجویان ، کارکنان دانشگاه و کلیه علاقمندان  طراحی و راه اندازی شده است افزود : در این تالار از سرا سر دنیا افرادی با اطلاعات کم و زیاد یکجا جمع می شوند و اطلاعات خودشان را با یکدیگر به اشتراک می گذارند .
مهندس مجید پورخیاط  اظهارداشت : علاقه مندان می توانند با عضو شدن در این تالار با سایر اعضا در هر زمینه ای به بحث و گفتگو پرداخته  و نقطه نظرات و ایده های  خود را منعکس کنند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای تالار گفتگو می توانند با توجه به نیاز و علاقه ، اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند از کلیه اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواست با ایراد سئوالات پرارزش و مفید به غنای این تالار بیفزایند .
پورخیاط با اشاره به این که این تالار به همت بخش انفورماتیک دانشگاه برنامه نویسی و در سایت دانشگاه راه اندازی شده است افزود : اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان می توانند دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف ارسال کرده تا پس از تأیید مدیر تالار، به نمایش در آید. بدیهی است دیدگاه های حاوی مطالب توهین آمیز، الفاظ نا مناسب و تمسخر ديگران كه باعث دلسردي سایر كاربران مي شود، منتشر نخواهدشد.

وی  با بیان این که امید است این فضای جدید گامی باشد در مسیر هم اندیشی بیشتر برای حل مسایل و کسب ایده های گوناگون دانشگاهیان برای توسعه و رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطر نشان کرد : علاقه مندان برای رفتن  جهت درسترسی به این تالا می توانند به آدرس http://nkums.ac.ir/forum مراجعه نمایند.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.