پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٢٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۲۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۱۷۶۴۱ مورد


دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن و دومین جشنواره هنر در مامایی ضمن تشریح جزییات بازنشر اخبار پیرامون این کنگره در رسانه ها، گفت: ضریب بازنشر اخبار این کنگره در حد مطلوبی قرار دارد.

 

علی سنایی اظهار داشت: کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن با رویکرد فرهنگ سازی در خصوص فرزندآوری و لزوم جوانی جمعیت به همت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آغاز شده است.

 

وی افزود: به منظور افزایش مشارکت محققان ایرانی و بین المللی، تبلیغات گسترده ای برای آشنایی افراد با نخستین دوره این کنگره انجام شده است. 

 

سنایی گفت: تاکنون ۱۰ تیزر تبلیغاتی، ۳۰ خبر و مصاحبه، ۸۰۰ پوستر و بنر محیطی کنگره و جشنواره و ۲ شماره خبرنامه ویژه کنگره تولید و به انتشار گذاشته شده است.

 

وی ادامه داد: پوستر و تیزر این کنگره علاوه بر استفاده در فضای مجازی، به‌طور گسترده در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، وبسایت‌های مهم ثبت رویداد های علمی و مراکز دانشگاهی خراسان شمالی و سایر دانشگاه ها منتشر شده است.

 

سنایی تصریح کرد: اخبار تولیدی کنگره تاکنون بیش از ۳۰۰ بار در فضاهای مجازی و کانال های خبری دانشگاهی و فرا دانشگاهی در سراسر کشور منتشر و باز نشر شده است.

 

وی با اشاره به برقراری ارتباط با محققان، دانشمندان و اساتید برتر دانشگاه های مطرح جهان که در این حوزه فعال هستند، افزود: امید داریم نخستین کنگره با وسعت گسترده و شرکت کم نظیر علاقه مندان اجرایی شود.


منبع : سایت روابط عمومی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.