پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۰۹۰۵ مورد

سه شنبه ٢١ بهمن ١٣٩٣ ساعت ٧:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 427 نفر )

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه سال 1357، نقطه عطفی در تاریخ پرنشیب و فراز کشور عزیزمان ایران است. انقلابی که برپایه ماهیتی فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و اهداف گرانمایه خود را در سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تبلور بخشید.

انقلاب مردم ایران با رهبری راهیانه امام خمینی(ره) معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در پی احیای کرامت‌ها و ارزش‌های انسانی از دست رفته و پاک نمودن زنگارهای استعخار و استبدادزدگی شکل گرفته و هزاران شهید گلگون کفن جان خود را در این راه مقدس نثار کردند. شهیدانی که هنوز خون‌های پاکشان در جوشش است و کاروان انقلاب و نظام اسلامی را حرکت می‌دهند.

با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) ، شهدا و ایثارگران گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران شکوهمند دفاع مقدس برآنیم تا بار دیگر یک صدا و دست در دست یکدیگر، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزم جزم خویش در پاسداری از اهداف الهی- انسانی انقلاب و تاکید بر آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدرمان را به رخ جهانیان کشیده و به همه فتنه‌گران غربی عمال منطقه و آنان که با ایجاد و حمایت جریان‌های افراطی و تکفیری طالبان و القاعده و داعش سعی در جلوگیری گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی دارند، نشان دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود تا سرحد جان ایستاده و در مقابل متجاوزان به حقوق، حرمت و کرامت‌های انسانی و الهب در نقطه‌ای از کره خاکی کوتاه نخواهد آمد و عکس‌العمل قاطع نشان خواهد داد.

مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، بار دیگر پیوند خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت و همگام با آحاد مردم غیور و شرافتمند ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی ،روز سرنوشت ساز دیگری را در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهند نمود.

وعده ما:

چهارشنبه 22 بهمن ماه ساعت 9 صبح، مقابل ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی

 

روابط عمومي معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالی


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.