پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۹۴۸۱ مورد

یكشنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٣ ساعت ١٠:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 694 نفر )

مستندسازی پیام، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ نویسی، ترجمه پیام به زبان‌ها و گویش‌های مختلف، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انتشار متن پیام از محورهای این جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به نقل از مهر اداره ارتباطات و بین‌الملل جامعه الزهرا(س) اقدام به برگزاری جشنواره پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی کرده است.

سیده منیره اسماعیلی طبا- مدیر ارتباطات و بین‌الملل جامعه الزهرا(س) اظهار کرد: جشنواره پیام امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی در 9 بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: مستندسازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ نویسی، ترجمه پیام به زبان‌ها و گویش‌های مختلف، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انتشار متن پیام و ایده پردازی برای تولید راه‌هایی زودبازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام امام به سراسر جهان از محورهای این جشنواره است.

مدیر ارتباطات و بین الملل جامعه الزهرا گفت: فراخوان این جشنواره را اداره ارتباطات و بین‌الملل جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران قم اعلام کرده است.

به گفته وی نام لاتین جشنواره (Letter For You Festival) و به اختصار (L4UFastival) اعلام شده که گرفته شده از (Letter For You) به معنای نامه‌ای برای تو است.

اسماعیلی طبا انتشار و تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را اقدامی مهم برشمرد و افزود: نام این جشنواره همسو با حرکت پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات اجتماعی امام خامنه‌ای حول محور پیام ایشان به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی انتخاب شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های تلفکس دبیرخانه 02532935850 و دبیر جشنواره 09125517057 و نیز رایانامه‌های جشنواره به  آدرس L4UFestival@gmail.com وL4UFestival@yahoo.com تماس حاصل کرده و آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره در قم، بلوار شهید صدوقی، بلوار بوعلی، جامعه الزهرا(س)، روابط عمومی، واحد تولید رسانه مستقر است.

منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.