پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٣ تیر ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۰۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۹۵۳۵۹ مورد

شنبه ١٨ آذر ١٤٠٢ ساعت ١٠:٤٣ ق.ظ   ( بازدید : 142 نفر )

مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  190 به صورت  شبانه روزی و در تمام ایام هفته و تعطیلات، بهصورت یکپارچه و متمرکز برای دریافت و پاسخ به هرگونه سؤال، درخواست، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، مشاوره و ارائه اطلاعات در رابطه با خدمات حوزه سلامت، ارائه خدمت میکند.

حوزه فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت 190:

  • اورژانس پیش بیمارستانی: دریافت پیشنهادها، انتقادات و شکایات از اورژانس 115 و آمبولانس خصوصی (دیسپچ، عملیات)
  • دارو: استعلام موجودی دارو، مشاوره دارویی، دریافت شکایات دارویی
  • بهداشت : دریافت شکایات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفهای و طب کار
  • درمان: دریافت شکایات مربوط به پذیرش و یا رسیدگی به بیمار در مراکز بهداشتی درمانی
  • تعرفه: دریافت شکایات مربوط به بیشدریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی
  • کادر درمان: دریافت انتقادات و پیشنهادات کادر درمان
  • جوانی جمعیت: دریافت انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، کادر درمان و عموم مردم در خصوص قانون جوانی جمعیت
  • عملکرد مسئولین دانشگاه ها: دریافت انتقادات و پیشنهادات از عملکرد مسئولین دانشگاه ها
  • پروژه ICERP : دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص پروژه


 


منبع : بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.