پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۴۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۶۲۳۶ مورد


به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه،نخستین نشست تخصصصی خود را با کارکنان مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار کرد  وبه کارکردهای مهم فعالیت های فرهنگی در حوزه دانشجویی و کارکنان تاکید کرد و گفت : پرداختن به مسائل فرهنگی در دانشگاه یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

دکتر فریمان ابراهیم زاده با اشاره به این که بحث فرهنگ نقش اصلی و اساسی در کل جامعه و دانشگاه داردافزود :اهمیت و رسالت اجتماعی و فرهنگی در کنار کارکردهای علمی در دانشگاه ها ازاهمیت بالایی برخوردار است، و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه ضمن اشاره به تاثیرگذاری بسیار زیاد دانشجویان در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، گفت: آنچه که می تواند باعث ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان شود، استفاده مطلوب از ظرفیتهای آموزشی و فرهنگی دانشگاه است.

وی حوزه فرهنگی دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه و شرایط حاکم برآن به لحاظ فرهنگی و اجتماعی بر دانشجویان تاثیر بسزایی دارد، پرداختن به مسائل فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه دغده های فرهنگی در کشور وجود داشته است گفت: نقشه راه فرهنگی از نظر مقام معظم رهبری تدوین شده است اما آنگونه که باید و شاید توجه نشده به دلیل اینکه هنوز صورت مسئله  هنوز برای برخی افراد روشن نیست.

دکتر ابراهیم زاده با تاکید بر توجه همکاران به واژه های نقشه فرهنگی و مهندس فرهنگ خاطر نشان کرد برای بررسی وضع موجود فرهنگ در دانشگاه باید ازاساتید و کارکنان حوزه های مختلف از عوامل برون سازمانی کمک بگیریم.

وی خطاب به کارکنان فرهنگی دانشگاه بیان داشت:تا پایان امسال  شاخص های کلیدی و عملکرد در حوزه فرهنگ باید شناسایی و تعریف شود نقشه راه برای سال آینده تدوین گردد.

بر اساس این گزارش در این نشست 3 ساعته تمامی کارکنان فرهنگی دانشگاه ضمن معرفی و وظایف خود برنامه های پیشنهادی خود را جهت افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی دانشگاه اعلام کردند

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.