پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۰۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۲۸۰۵ مورد

چهارشنبه ٦ اسفند ١٣٩٣ ساعت ١٢:٧ ب.ظ   ( بازدید : 230 نفر )

در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه که با حضور رئیس ،معاونان ، مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن شهید رجایی ستاد مرکزی برگزار گردید ، از زحمات دکتر «بهرام بی باک» تقدیر و دکتر «فریمان ابراهیم زاده »معارفه شد.

رئیس دانشگاه در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار خاطر نشان کرد:

دانشگاه ما نوپاست و شرایط خاصی دارد ،نگاه به حوزه های دانشگاه نگاه کار است و تلاش و اعتقاد قلبی به نگاه مدبرانه و با امید داریم و معتقدیم که تنها  راه خروج از تنگناهادر سطوح مختلف همین راه است.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» با بیان این که وقت گذاشتن مدیر برای کار یک نیاز اساسی است ، افزود: حوزه فرهنگی دانشجویی حرف زیادی برای گفتن دارند ،روحیات جوانان خاص است و مدیر باید با درک  این نیاز ها به آن پاسخ دهد تا بتواندعلاوه بر پرداختن به اولویت ارتقای علمی ، محیطی با نشاط نیز فراهم کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحماتی که تا کنون در این حوزه کشیده شده است ، افزود: مدیران حوزه فرهنگی و دانشجویی باید کار فکری بیشتری به نسبت کار فیزیکی داشته باشند و ایده های نو و اثر بخش ارائه دهند.

حجت الاسلام «موسوی جاجرمی » مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر اهمیت حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید با تقویت فرهنگ نماز  و ترویج فرهنگ ازدواج آسان مشکلات پیش روی جوانان را برداشت.

دکتر «بی باک »نیز در این جلسه  خاطر نشان کرد: ماهیت کار فرهنگی  سخت و دشوار است و نتیجه آن کمتر دیده می شود و همه کسانی که در این عرصه کار می کنند معتقدند که ماهیت کار فرهنگی در دراز مدت نتیجه می دهد .

به گفته وی جوان ها نقش مهمی در آینده کشور دارند و اگر به آن ها توجه کنیم می توانند پیام آور فرهنگی باشند که در دانشگاه با آن مانوس شده اند .

دکتر «فریمان ابراهیم زاده» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه هم با بیا ن این که چالش های بسیاری در آموزش عالی پزشکی کشور وجود دارد ،خاطر نشان کرد: باید با نگاه سیستماتیک،برنامه ریزی و سازماندهی صحیح، کنترل این سیستم را به خوبی تحقق ببخشیم.

وی افزود : توجه به نیروی انسانی فعال در حوزه دانشجویی فرهنگی دارای شرایط خاصی است و باید رضایت آن ها را جلب کنیم.

وی عنوان کرد :کار فرهنگی اختصاص به حوزه دانشجویی نداشته و مرزبندی ندارد بلکه تمامی حوزه ها می توانند کار فرهنگی انجام دهند و در راستای تحقق اهداف فرهنگی دانشگاه تلاش کنند


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.